BBQ

Fredagskvällen var riktigt underhållande måste jag inleda detta inlägg med!
Var iväg med Florian på en BBQ hos en av hans vänner. Ni vet som vilket BBQ som helst så har man trevligt, man surrar, man skrattar, tja det är underhållande helt enkelt. Erkänner att de fick mig att prova på denna vattenpipa, en uppfinning/manick som jag aldrig förstått mig på innan men kan nu säga att den var inte helt dum. Sjukt hur de kommer på alla uppfinningar egentligen. Iallafall eftersom det blev lite kallt så vandrade vi in till "partykällaren" som de så fint kallade den. Där hade de en gammal LP spelare med sådär gamla högtalare så det blir ett rätt schysst ljud från. Klockan passerade tolvslaget och en stund efter det kom två herrar (pappor till en av grabbarna och till bruden som ingick i sällskapet) Lätt fascinerade över att jag var svensk (dock kommer alltid kommentaren 'men du är ju inte blond') och de ville såklart att jag skulle ranka grabbarna som ingick i sällskapet (hur är tyskars utseende jämnförelsevist mor svenskars...) vilket slutade med att det blev casting och catwalk av respektive. Vi hade en enad, arrogant jury som han sa fint fomulerade det, bestående av mig och två andra. Denna karl levde sig in i rollen 'programledare' till 100% nästintill 120. Grabbarna, alltså Florian, Max, Mark och Waldi fick gå catwalken tre gånger med olika teaman, fick ta tre bilder även där med teaman och ack vad jag fick skratta. Så sjukt kul! Saken är den att det att det går ju inte att beskriva med ord hur fruktansvärt roligt vi hade det där med vår "top model" tagning. Hur sjukt det kan spåra, haha.

Sedan tror jag nästan att knäskålarna skakade på dem när jag råkades hota om att bilderna kommer hamna på facebook ;) Men allt som allt så hade jag en fantastisk fredagskväll/natt! Ramlade i säng klockan kvart över fyra - det var så värt!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nå vad vart juryns dom? Visst de kan ju inte vara lika snygg som mig men kanske bättre än resten av Sverige :)

2010-04-26 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0