Margit henrietta carlsson

image33

Var inte rädd, i sanden finns det spår.

Farmor, min älskade lilla stålfarmor, dansa bland molnen i evigheten. Det finns inte ord för att uttrycka hur jag känner, jag saknar dig varje dag. Jag kan knappt inse att du är evigt dansandes även om din begravning ägde rum idag. Mitt hjärta blöder. Jag saknar dig. Jag älskar dig. Du är min förebild för livet.
Så älskade Farmor, gå du före vi kommer senare efter...
Psalmer: Blott en dag
Var inte rädd
Tryggare kan ingen vara
Härlig är jorden

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur länge blir du i kalix? eller är du i kalix? jag kommer dit på lördag :D

2009-09-25 @ 16:13:59
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0