Måndag hela veckan

Egentligen, när hela ens värld nästintill bara cirkulerar kring dessa bedårande hästar så kan faktiskt ett par ridstövlar göra ens dag. Som ni kanske förstår har jag ÄNRLIGEN fått tillbaka mina stövlar och det är fantastiskt!
Nu ska Tropea få ha en ryttare med snyggstövlar istället. (inte för att jag inte tycker om mina chaps men stövlar ser proffsigare ut enligt mig) Annars så är det rätt skönt att ha ett jobb som håller en sysselsatt hela tiden så man kan fly tankarna. Det gillas!


Och jag är sååå stolt över min Anna, snart ska hon idiotputsa sina stövlar för uppvisning. I Tyskland! Du är grym!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Tack hjärtevännen min. Do i love u? Yes i´ll do.<3

2009-09-21 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0