,

Idag har jag sett ett litet ljus i tunnel. Faktiskt Tack vare Herr Rath, han sa nämligen (hel oproviserat var nämligen på väg in istallet och han var på vägen att passera till huset.) ; "your ridning was good today". Även om man är en skit på jorden och urkass på ridning så värmer det i lillhjärtat. Imorgon är en ny dag och nog fan ska jag en dag bli en duktig ryttare, det ska jag ge mig fasiken på. ´

Igår pratades det väldigt mycket om min utbildning, jag blev nervös bara av tanken. Men samtidigt var det nästan ett lyckorus om att detta faktiskt kommer hända. Det är ett av de få lyckorus jag känt på senaste tiden.

PS. jag älskar dig MHC! och saknar dig så hjärtat blöder.



Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är MHC?

Blir du kvar där nere du?

Blir det att göra beridar grejen som anna?

Saknar våra underbara stunder!

2009-09-17 @ 23:08:07
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0