'

Ibland vet jag inte om det kändes bättre att vara glatt ovetande i Tyskland. Eller egentligen var man väl inte glatt ovetande men man slapp möta sin största skräck varje dag. Smärtan är vidrig, det skär i mitt hjärta att se. En av mina värsta mardrömmar tar sakta sitt senarium. Kom och ta mig långt härifrån eller spola bara tillbaka tiden för den går alldelens för fort.


Här står man i sitt norrbotten, i sin hemby - som man nästan vet var varje sten ligger.
Där man förtillfället känner sig totalt vilsen och vattenpölarna på marken inte endast består av regnvatten...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är i luleå nu, var bara där tisdag. men kommer du inte förbi Luleå ngt innan du flyger iväg igen? kramar

2009-09-02 @ 22:32:15
URL: http://stala.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja just nu vet jag inte, har fått extra jobb idag och kanske imorrn 8-4 men jag kan höra av mig ikväll då jag vet mera :)

2009-09-03 @ 06:59:39
URL: http://pernillastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0