black car coming, black car coming...

Den där svarta bilen som alla aktar sig för när den passerar. Den svarta som innebär skräck och sorg, förlust och förtvivlan. Föreställ er själva när man ser den köra upp för sin allé, upp på ens egen hemgård för att utföra det ärendet den är där för. Just där inser man, även om man inte själv vill det, att denna svarta bil är mer än skräck och sorg, förlust och förtvivlan. Den innebär faktiskt att livet som vi kände innan faktiskt har avslutas. Känslan att ha en enorm sten i bröstet är egentligen ingenting mot vad jag känner. Hjärtat känns tomt, hjärnan likt vakium och all vätska i kroppen är uttömd.

Det värsta och mest hjärtskärande senariumet har ägt rum.
Och jag kan fortfarande inte förstå det.

Kommentarer
Postat av: Julia Ängstål

okej jag kanske är dum, men vad är det för svart bil?

Jag är ju inte direkt den vasaste kniven i lådan ;D haha!

kram på dig iallafall!

2009-09-07 @ 20:29:32
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0