TODAY IS THE DAY

Anna, jag skulle ringa dig men upptäckte att pengarna på mobilen tagit slut så jag tänkte jag använder hemtelefonen istället tills jag insåg att jag råkas knappra på den igen och den fungerar inte. Blir att kalla hit Tomas imorgon så han fixar den, jag hittar alltid den rackarns knappen och jag blir bokstavligen gaaaalen! Jag ska riiiinga lilla gumman.
Jag behöver dig.

Annars gick Tropea suuuper idag för Frau Linsenhoff, dock något bocksprång och några utspark när hon gick på med långpisken, det gillade inte Tropea alls. Kunde inte hålla  mig från skratt när hon körde sin cirkus med mig på ryggen, söthäst! Men ack hon är en riktigt fin häst, snygg också.
Elfe har även för första gången haft på sig en longergjord idag, jäkla vad hon bokade och vildade sig. Lilla Elfe, du ska ju vara en snäll flicka! ;) Mina hästar är glada hästar varav bocksprång och dylikt ;) hihi.



OCH jag är officielt beridarelev på Schafhof nu, skrev på kontraktet idag! Yeeeey !!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Coolt, du är beridare nu:D Grattis!

2009-10-21 @ 14:27:17
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: Natalie

eller ja... beridarELEV - men i alla fall:D

2009-10-21 @ 14:27:38
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0