i tyskland händer det

Jag har märkt att jag gillar att skriva inlägg om min Anna Taavola. Bara just därför ska jag skriva ett till och detta innehåller även ett STORT GRATTIS!
Anna har debut tävlat i Tyskland! 7.8 i första klassen och 6.8 i andra, jag är stolt att vara hennes vän! Själv är det där procent enheten att drömma om i min lilla koja till värld men min Anna kan hon. Tänka sig, tre år sedan var du ingenting, ta inte illa vid dig men du vet vad jag menar, och nu sitter du där och trimmar hästar fulltid. Det är rätt fantastiskt! Du är så bra, skickar en slängkyss - hoppas du känner dig träffad gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Did i tell you that i love u!?

2009-10-16 @ 21:04:05
URL: http://dieanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0