upp och hoppa, leva loppan

Jag borde vara trött och mysa ner under täcket som frivilligt erbjuder värme men istället sitter jag här som en uppstoppad hare. Hjärnan har bestämt att sova bör man inte, tydligen inte de senaste två nätterna iallafall. Vi är inte riktigt överrens för att prata klarspråk. Annars så säger fröken här "Mer Grey's åt Elli", jag är narkoman. Serienarkoman, men så kanske det blir när tysk tv inte ligger högt på listan. Sak fundera hur jag kan få tyska att låta mer som musik i mina öron, ett försök värt att uthärda!


Ett får, två får, tre får, fyra får och sen blir massa fårskallar och jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte gre upp fåren så fort. Här räknas katt tassar, Måns sjuk,astma eller bronkit.

2009-11-17 @ 19:21:09
Postat av: -CHRIS-

Svar: Den kommer från ett märke som heter Corpus. Vet inte om det går att köpa i Sverige, men deras hemsida hittar du iallafall HÄR:



http://www.corpusclothing.com/

2009-11-17 @ 22:27:25
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0