Snart är det kokta fläsket stekt, rätt mysko uttryck egentligen, vad tycker ni?

Jag har genomlidit ett prov idag, kändes mig som en komplett idiot när jag satt där och tja, inte kunde skriva ner någor på tyska. Aningen patetiskt jag vet. Däremot har jag ändå sjukt kul med mina klasskamrater, det är nästan inte så man vet om man vill skratta eller gråta. Eller så är det bara så att man skrattar så mycket att tårarna rinner. Det är nog ett av de starkaste bidragen jag kan bidra med. Saken är ju den att vi hittar på så mycket flumm så man nästan missar en hel del vilket jag får ta igen mellan skrattanfallen. Som idag har vi, jag jonas och christop,  sysslosatt oss med bland annat tre i rad samt att en ritar huvudet, viken undan så ingen kan se vad man ritat, en ritar överkroppen, samma sak där och sedan ritar en benen och fötterna. Jag herre min gud vad konsnärligt det blev, picasso slå dig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0