Lycka är att vara TVÅ

Sjungandes och dansandes meddelar jag er att jag har ridit Tropea idag! Hästen lekte dock rodeomästare under framlongeringen, stackarn har ju inte gjort något på två veckor - vi led lika mycket. Inbilliar jag mig iallafall. Men GUD vad härligt det är bara att sitta på en häst! Jag strålar och faktiskt, detta är rätt barnsligt, så kunde jag inte sova alls imorse (vaknade vid halv fyra och sedan varje kvart efter det) det var så mycket pirr i kroppen - jag skulle ju få rida idag. Vad små saker kan göra ens dag till en lycka. Sen vad som kändes i ryggen när man gick på med att använda höger ben skippar vi helt i detta inlägg. För nu ska jag flyga vidare i min höga sinnesstämning.


Kommentarer
Postat av: Helena

visst är det så=) en dag eller två utan sen är saknaden stor!

2009-11-20 @ 19:30:16
URL: http://www.wildvittra.bloggplatsen.se
Postat av: Emmeline

Jo, så är det. Det värsta är om man inte suttit på hästryggen på ett riktigt bra tag och man tror att allt ska gå lika bra som sist ... men se, har man tappat musklerna är man totalt talanglös i sadeln. Tur det går till sig fort. :o)

2009-11-21 @ 22:16:03
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0