Kul att man hänger med!

Man ska nog heta Ellinor för att lyckas med det jag gjort. Igår kväll var jag less att det stod typ "173" nya meddelanden i inkorgen på min hotmail. Så jag startade Operation Radera. Jag utförde ett vinnande koncept tills jag upptäckte att jag åkt på ett rejällt bakslag. På grund av jag var så krigslysten hade jag raderat mina flybiljetter till Sverige också, hur fasiken hände det? Så imorgon väntar väl lång telefonkö till SAS om att be snällt om en ny bekräftelse. Jag får helt enkelt vifta med den vita flaggan och skriva in "1-0 till hotmail".


Så det är ju kul att hjärnan är med på noterna i dessa svåra tider. Jag skulle behöva en uppgratering till Brain2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0