house

Jag som köpte hem Dr.House season 1,2 och 3 för någon vecka sedan har börjat se det idag. Sjukt bra serie ändå och ändå blir jag som paff, vet ni hur ofta Sverige nämns? Till exempel Stockholmssyndromet. Kändes så sjukt när jag hörde det så jag var tvungen att höra det igen. Sedan nämndes Sverige igen i något sammanhang, kändes som att världen ändå är rätt bra liten då fast det kanske bara är jag som är lite småpsyko.


Sedan är det ju så att jag extremgillar Dr House, han är typ obeskrivbar. Rå och stenhård, typ som Persbrandt man vet inte varför man gillar honom men man gör det, eller så hatar man honom.


Och nej Anna, fortfarande är MacDreamy snyggaste läkaren, haha. Fortsätt drömma om din prins, han väntar här i min dator tills du pallrar din söta rumpa till Frankfurt! När kommer du? Han trånar efter dig... Eller det är kanske jag som gör det? Hmm, pallra dig hit iallafall, jag saknar att svammla med dig och prata i-landsproblemen som vi har. hihi. Och snygg är han, det måste man väl medge, men Annas drömmar slår alla, kommer aldrig glömma meddelandena jag fick när jag jobbade på Hofgut och Anna var på skolan, som jag skrattade och jag har dem ännu sparade på min telefjonk.  Vi hade våra underbara kvällar med choklad, glass, fruktsallad och Grey's... Tider!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0