Fly me to the moon

Jag har precis fått veta att en av mina klasskompisar har en lägenhet på canari öarna, så vi planerar en tripp dit antingen till våren eller hösten 2010. Vi behöver bara betala en flybiljett och sedan är det party varje dag. Sjukt kul det skulle vara om det blev av, han verkar iallafall pepp på det. Nu ska vi bara dra ihop ett gäng så kanske det blir av. Men vi har ju inte sett det hända än, men jag är iallafall studsig av bara tanken. Sol, strand, bada, solbränna, party, skratt. Vad finns det inte att se fram emot med en supersemester? Jag vill också ha en lägenhet på något varmt ställe. En sommarstuga duger bra, just vid ett blått öppet hav som är minst 27 grader varmt utan massa sjöborrar och allt vad det heter. Nu ska jag dagdrömma lite mer om palmblad. Tjiiiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0