ett krig har startat!

Nästan så jag har börjat att räkna så jag verkligen har tio fingrar och tår samt två ben, evå armar och ett huvud. Varför? Just därför för om man skulle se att "obs jag saknar en tå" kan man komma på otroliga fantasier och hur man tappade den eller varför man saknar den. Fast tyvärr är ju inte fallet så, jag har tio fingrar, tio tår även om de kanske kan vara en aningens skamfilade. Varför jag underhåller mig med detta har ni säkerkligen redan räknat ut. Precis som ni tror fortsätter jag att vara uttråkad och internet verkar ha inlett ett motstånd mot mig. Det är en tjock arme med vapen som gör att tillgången är liten och passagen framåt mot framtiden är svår. Jag biter på naglarna för att inte tappa greppet om jorden, svettpärlorna uppenbarar sig sakta i pannan. Vi lever i strid, jag och min dator. Snart är det dags för den vita flaggan, alltså datorns för jag ger inte upp i första taget! Fast nu ljög jag, tekniska prylar brukar faktiskt vinna de flesta kampar vi har mot varandra just för att att jag ligger i stort underläge  redan från början. Blir att införskaffa förstärkning från andra orter, jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0