==>

Tropea har börjat att titta åt rätt håll nu, sakta tar hon den slingriga vägen mot framgång och det gör mig verkligen glad. Hon är en rätt speciell häst, hon låtsas åt så många att hon är värsta argbiggan men innerst inne är hon en riktig teddybjörn som är riktigt kramgo. Och muffla mig i håret är tydligt en av hennes favoritsysslor vilket då även gör att jag saknar min muff där hemma. Hon är väldsetta när det häller att muffla i håret, har man mössa på tar hon av den först för att sedan kunna attackera, typ. Nä men annars så har daniel gett sig in i ett krig mot mig. Jag begärde simpel piaff när han stod och pratade i stalltelefonen, så jag tog spöet och petade på hans ben. Det hela slutade med att han snodde mitt spö och slog som en hejvild galning (överdriver inget alls) sedan utan förvaring tar han till redskapet dushslangen från dushspiltan och sprutar ner mig blöt! (jag hade INTE använt vattenkannan mot honom innan) Krig har startat, han ligga illa till. Han vet inte vad sverige kan komma med, han är chanslös och gott ovetand om detta. Nu åter till krigsfronten, no peace here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0