Hardcorn Elli !?

Nämen nu är jag nästan 99,5% säker på att han uppe i det blå har något otalt med mig och tar varje tillfälle han får att "klappa till" mig. Igår HOPPADE bokstavligen Witzbold mig på foten, den är blå/lila. Det lustiga var att han stod helt avslappnad utanför ridhuset och jag skulle bara rätta till täcket och tjooooff så hoppade han på foten, vägrade sedan flytta sig från foten sen tog han som "avstats" på den och hoppade sedan baklänges. Han låg inte på min topplista igår precis. Och jag låg väl inte på topplistan hos Axel på sportkliniken. Han gillar inte mina ryggmuskler av någon konstig anledning, de är alltid redo så att säga. Ehmm... nicht gut.

Förresten så håll utkik efter Matthias Alexander Rath på Triviant under helgens horseshow i Stockholm. Dressyr givetvist. Jag håller tummar och tår iallafall. Triviant har blivit så mycket starkare fast det hade ju varit ett plus i kanten om Sterni hade fått visa framfötterna i Stockholm men istället står han här och är på promenader med mig. Rätt chill det också.

Och vem fick turen att jobba helgen? Elli Elli Elli. Lyckan är total! Så nu ska vi se om Axel är ännu lyckligare på tisdag när vi ses igen, haha. Sedan så ska jag streeeetcha lite, pinsamt så stel man är. Speciellt nu när all träning börjat vilket är AP tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du klarar dig rätt bra ändå, även fast "dum gubben" kanske har nåt emot dig.



Snart får du komma hemsi till mig och familjen : )

2009-11-28 @ 09:51:42
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0