bolli bolli

Ett ljus i tunnel, ja tack. Fast idag är det lite smärta som hälsar på, pfysion idag var yack! Varför verkar det som att det bara är killarna så hittar super AJ punkterna på ryggen? Han hittade en riktigt jätte AJ punkt idag och frågade om det gjorde ont, tror dock han märkte min reaktion när jag typ ryckte till lite lätt.

Att vara sjukskriven är så SJUKT tråkigt så jag vill hoppa i poolen utan att veta hur man simmar. Shit alltså.
Höjpunkten på dagen är att hälsa på min Wüsti. Annars fick jag veta idag att Frau L och Herr R har haft lite skilda meningar om mig och Herr R gör allt hans Fru säger nu. Frun var lite arg på sin man angående att jag behövde fara till skolan osv när jag knappt kunde sitta. Värsta bråket om det, känner mig hemsk. Varför ska min disk vilja jävlas med mig? Hitta någon annan som faktiskt kan njuta av ledighet. Jag vantrivs. Jag vill rida, jobba, skratta, GÅ, shoppa osv. Inte ligga här som den invalida hönan jag ska tydligen vara...


Kommentarer
Postat av: ..

Bli bra i ryggen sen är de bara rida shoppa och allt det där. :)

2009-11-12 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0