Allt faller på plats ? För att motarbeta mig.

Jag hade planerat in i minsta detalj att fara och KÖPA de julklappar jag har kvar att inhandla. Var klar med stallet halv sex, skyndade som attuns att göra mig klar för att dra snabbt till MTZ. Väl på parkeringen söker jag bilen, bilen var spårlöst borta, spårlöst. Så jag bestämde mig att fråga Jürgen. Han gav mig ett svar jag inte ville ha. Svaret var "Norbert har den till måndag" Nämen livet i en glasburk är ju också väldigt rogivande.

Så ska man städa lägenheten en lördagskväll? Känns som en lördagssyssla som man helst räknar bort. Men vad säg som Tyska och allt vad skola säger? Well, det är nog åt det håller det lutar. Fast jag ska först vara en gnutta depp för att bilen är spårlöst. Planerat in i minsta detalj, hej bara...
Förresten, vad vill pappa ha i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0