soundcheck

Jag tror man blir lite psykiskt störd av att bo i Tyskland för aldrig förr i hela mitt liv har EVC varit saa spännande som igar, Sverige i final! Ska ge er ett inlägg om min och P´s kväll med EVC, det tals att höras. Rätt sa extremt jäkla roligt!

Har betalat räkning nu, ska duscha och imorgon far jag inte duscha i min lägenhet längre.. (iallafall över den dagen om att gar som planerat) De ska tydligen täta om mitt badkar eller ngt och det maste torka ett X antal timmar.
Im gonna bee a dirty girl!
Annars saknar  jag min Minnie sa det skär i hjärtat. Min allra finaste pumla..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att läsa dina uppdateringar, yaay!

Du verkar ha det askul där nere älsko :)

2009-05-14 @ 20:38:50
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: - -

ähm, bilder? :)

2009-05-15 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0