söndag hela dagen lång

Vad händer i Tyskland? Rättare sagt Schafhof.
Ja en del faktiskt men utan tillgång till internet blir det dålig uppdatering.

Fredags kvällen erbjöd en mick och scen framsträdanade (karaoke), hej jag var så nervös så jag ville spy. Innan jag kommer upp på scen så berättar kära DJ att nu kommer en från sverige, wohoo undra hur besvikna de blev när de hörde med gala på? hihi. Tur att mitt kära sällskap rockade på scen så team sweden kom igen liksom.

Nu ska vi förövrigt baka tårta, den kommer bli magnifik! Och förhoppningsvist god.



Kommentarer
Postat av: Anneli Karlsson

Hej Ellinor om jag inte minns fel så fyller du 20år idag, måndag. Hjärtligt grattis!! :D

Kramar Anneli din södertälje kusin med familj

2009-03-30 @ 21:15:16
Postat av: Anneli Karlsson

Hej Ellinor om jag inte minns fel så fyller du 20år idag, måndag. Hjärtligt grattis!! :D

Kramar Anneli din södertälje kusin med familj

2009-03-30 @ 21:15:32
Postat av: Anonym

Hej Ellinor hoppas du har det bra där i Tyskland, och om jag inte minns fel så fyller du 20år idag måndag. Hjärtligt grattis! :D

Kramar Anneli din södertälje kusin med familj

2009-03-30 @ 21:17:18
Postat av: anneli

Hej Ellinor hoppas du har det bra där i Tyskland, och om jag inte minns fel så fyller du 20år idag måndag. Hjärtligt grattis! :D

Kramar Anneli din södertälje kusin med familj

2009-03-30 @ 21:17:42
Postat av: Jojjzan

Igår blev du en stor tjej ;) Hela 20 år! Grattis gumman och hoppas du har det bra där borta :)

Kramar

2009-03-31 @ 15:24:20
URL: http://joohannajohansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Go team sweden!! haha, jag kan fortfarande inte fatta att du vågade, du hade aldrig vågat här hemma. Eller njae, kanske efter några (väldigt starka) groggar kanske... ;)



Skönt att höra din röst häromdagen. Puss!!

2009-04-02 @ 20:55:39
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0