Ohh chariot

Idag är en ny dag. Dock slutet på den. Men whatever, ny dag imorgon igen.
Och den personen som säger att underlaget i longercirkeln i skrittmasiknen är lätt hanterligt säger fel. Det är tungt och otympligt och jag har fått litet träningpass idag. Har typ gränsen till blåmärken på låret eftersom jag tar stöd mot benet när jag lyfter ibland (Jag veet, jag är en vek jävel!) Blåmärken av sånt är ju som en fis i rymden och ändå likt förbannat börjar de arta sig, mes kropp. Det som inte dödar härdar. Men skönt var det att känna att man gjort "mer" nytta med kroppen idag. Fick världens adrenalinkick och hade gärna fortsatt en stund till och sedan löptur. Det hade varit rusikgt skönt men istället kallade jobbet, linda lite ben, ta in lite hästar, vattna lite longercirkeln. 

Annars så pluggar Anna förfullt - hon är såå duktigt, borde få medalj! Jag våldgästar henne bara men jag hoppas inte hon ligger och svär sen på kvällarna om att jag tar lite plats i hennes lägenhet! ;) Hoppet är det sista som överger en! 

Har även drömt mardrömmar i natt, hatar att vakna upp och inse att man inte har någon att krypa nära för att man är lite skakad. Nej bara att klämma ihop ögonen igen för börjar jag titta omkring i lägenheten kan jag inte somna om för då hittar jag garanterat något jag kan skrämma upp mig för. Hey, livliga fantasi! 
Annars har jag saknat Minnie som ett psyke senaste dagarna, min älskade. Världens bästa, jag och Anna satt förresten och pratade lite hästminnen igår, härliga tider! Minnie borde egentligen vara här med mig så jag kan pussa på henne minst trehundra tusen gånger på dag, mysa med henne, pussa lite till och bara inse hur mycket jag älskar lillkräket där. MinnieMuuu! Man blir kär på nytt. Pappa ring, jag vill veta hur min fina häst mår! :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Du, det vet jag inte. Var inte närvarande när de gjorde det. Nog tror jag de sparade dina bilder, Simon kan vara lite smart mellan varven...

2009-03-06 @ 08:28:03
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0