Ni vet när känslorna kommer på en och samma gång

Okej jag lever i chock. Jag flyttar på söndag. Känns som att flytta hemifrån igen. Jag lämnar min familj. Min trygghet. De talar svenska! Okej de är inte så långt borta men det finns inget som team sweden. Nu ska jag till team Germany. Från botten till toppen. Jag avlider. Jag är nervös. Jag måste städa. Och packa. Och umgås med Anna MASSOR. Kvalitetstid ikväll. Och imorgon. På måndag är det inte Anna jag kommer möta på stallgången. De är andra. Okända. Tysktalande. Engelskatalande. En svensktalande. Och sen jag, lilla Ellinor från Gammelgården. Som sagt, jag har inte alls hängt med. Roadrunner springer som en tok och jag. Ja jag släpas efter.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men du saknar mig väl ändå? Nånstans där inne...! Det händer rätt mkt runt dig just nu, men om du bara känner efter så känner du hur du saknar mig ;)



När flyttar du hem till sweden?! :)

2009-03-13 @ 16:08:09
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0