Nattligt äventyr för fröken R

Vaknar med ett ryck, shiiiit har jag försovit mig? Detta för att jag hör en häst gå utanför min lägenhet. Tittar snabbt på klockan och inser att den är kvart i två och så hör jag fortfarande en häst gå samt hur Karsten gnäggar som en idiot.. Snabbt på med kläder och skor och springer ut. Mycket riktigt omkring på gården går en Rubina och kommer så snällt till mig. Så jag lånar en grimma och går med henne till boxen. Tänkte att hon måste ju ha brytit upp dörren eller ngt. När jag kommer dit är boxen stängd (HEL!)och ingen häst har varit där innan heller - har Rubina bytt box'? Men jag ställde in henne där iallafall eftersom känns dumt att börja väcka upp stället för en sån sak, hon dör inte av en natt i den boxen. 

Ibland är det väl tur att man inte sover så djupt samt att man bor på en anläggning som låses om kvällarna.
Dock är jag inte de minst trött nu och jag BÖR sova. Sova bör man annars dör man, och dö det vill vi ju inte göra. Nu ska vi kämpa för att somna om, för en god natts sömn är gott att ha.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tss, det måste vara tysklands jet-lag för hemma vaknar du då inte för ett skit! Du är svårväckt!:P

2009-03-04 @ 16:02:20
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Vem sover du med på nätterna när ni ska försöka somna? :P Eller har du bara blivit skitso? Puss<3

2009-03-05 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0