herr os

Nu sitter ni och läser Olympic Elli's blogg, skämt o sido. Men tänk vad spännande det hade varit om det faktiskt varit på det sättet. Då vare ni allt imponerade. Men tja om den möjligheten finns är det några år bort, kanske lite mer än några. Skrittat fram Herr OS idag, försökte lirka ur han hemligheten med framgång men han var tyst som muren, som jag smickrade honom och berättade min historia. Tror egentligen han tänkte "Håll käft, jag väntar på Johan". Men ack vilken trevligt stund vi hade. Sedan gick vi på promenad i eftermiddag, samma sak, tyst som muren. Förbaskat också, bara berätta lite om Las Vegas? Eller känslan att veta att tävling är på G, utföra en grand prix?, men NEJ vi håller hemligheter för oss själva tycker Herr OS.

Annars är Anna hemma igen, hon ska plugga och jag ska våldgästa henne nu. Hon gillar sånt, Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0