Här börjar det..

Internet för en stund. Är pa kontoret och blir tokig pa att det inte finns alla bokstäver jag är van med pa tangentbordet. Bara bita ihop, sudda om det blir fel eller likande.

Iallafall, jag har flyttat. Sa nu jobbar jag för frau Ann-Kathrin Linsenhoff och hennes man Herr  Rath pü Schafhof. Och allt jag kan säga är att pissa pa er i Sverige, det här stället slar ni aldrig! Fontäner, rabatter, sopa en till dödagar, putsa stallet lite till, pusta hästarna lite till, leda dem pa galoppbanan som har en egen fontän. Tja, ni kan inte ens föreställa er, det är som tage ur en dröm fast bättre. Sen far man ju ocksa jobba häcken av sig för att det ska se ut sa ocksü men lätt värt det. Hej världsklass, här är lilla Ellinor och jobbar. Hej miljonhästarna, für jag ta pa er? Typ..
Matthias Rath bör jag ocksa nämna eftersom det är han som tävlar. Vunnit tyskamästerskapet och lite sant. Helt sjukt, var har jag hamnat?

Annars var det taklagsfest för Linsenhoff/Raths nya hus, öhmm.. Jag menar SLOTT! Enormt, kommer nog bli dösnyggt ocksa.

Annars sa saknar jag min Anna... Sa tomt utan henne pa kvällarna.
Och självklart en puss till jonathan skickas. Pussss

PS: Maste nämna tvättstugan för hästarnas saker, den är gudomlig! Jag är KÄR!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu kommer Ella-bella aldrig komma hem :P

2009-03-18 @ 19:45:27
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Moa

Bilder, jag vill se bilder!

2009-03-18 @ 21:06:17
URL: http://moalygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0