my handy needs energi, its sad and want to go home but iam happy

Semester inplanerad! Och yack vad jag hatar datorer som har egen vilja när man fösöker sig pa SAS. Man blir fruktanvärt less men nu har jag klarat det! Vet dock ínte än när jag kommer till kära norrbotten, det är dock ännu oklart men till norrbotten/kalix kommer jag allt. Ska krama ihjäl alla mina nära och kära och lyckas jag inte krama ihjäl dem sa tar jag dem i ryggsäcken hem - tror nästan altenativ tva vore det bättre! Tänka sig tyskland, mina lilla lägenhet, med alla mina nära och kära? Vore inte det underbart sa säg!

Och vem har fatt packet idag och hoppat som en studsboll i stallet? Jag älskar att fa post och nu har jag ett X antal filmer och se och inte tala om att jag har ALLA avsnitt greys nu, här snackar vi välmaende pa hög niva! Och handskrivna brev, jag dör det är sa underbart och tararna börjar fundera pa att hoppa ut fran ögonen. Jag älskar bara brev, det är som en drog. Hög blir man allt maste jag säga. Sa skicka brev, packet, GODIS, pussar eller vad som helst. Da gör ni min dag komplett och lite därtill.

Skickar en puss till tyskland idag som erbjöd solsken sa man inte frös en stund under dagen. Respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0