kompis,

Godbye my lover, goodbye my friend
You have been the one, you have been the one for me.


Precis sa känner jag nu när man börjar inse att han är verkligen borta. Han är inte i lägenheten sa man kan ringa pa snabbnumret till honom och uttala sig om att man bör umgas - bra för själen liksom.  Nej, han är lite längre bort, för langt borta. När jag fick meddelandet i mandags fran honom bröt allt för mig, vi satt o at frukost när jag fick det. Jag sa snabbt "he is gone" och sen var jag tvungen att med rask takt ga fran frukost rummet för att hämta benskydd och boots för powerwalk med hästarna. Tararna rann och de ville inte sluta... Powerwalkade i 2,5 timme, alltsa med fem hästar. Jag orkade inte möta de andra, jag ville bara bort bort bort. Jag ville ha min vän Patrik vid min sida under powerwalken.
Allt gar sa fort att jag själv fortfarande star kvar pa startlinjen och ser de andra ga i mal.

Jag saknar dig Patrik Strandberg!


Kommentarer
Postat av: -_-

:(

2009-06-03 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0