midsommarhelgen

Midsommarhelgen har passerat, dock firas inte midsommar här i tyskland trots att det kommer härifrån, och jag har haft så fruktansvärt roligt så det finns inte. Var ut i fredags med "bröderna" och deras universitetspolare (varav en var en svensk tjej som var otroligt trevlig) festade galet till kvart i sex, ingen idé att sova så jag bytte om och började jobba, sov en kvart på frukosten men så väl värt! Redbullvodka är ett plus i kanten liksom. Lördag blev en till helkväll med min Anna+annat folk och massa festligheter. När jag väl är på väg mot min lägenhet möter jag Annabelle som tar ut hästarna till hagen, klockan hade visst blivit kvart över sju. Varken Anna eller jag var trött så vi satt oss på kanten av mitt badkar och hade fotbad i över en timme medan vi pratade om allt och ingenting. Här ger vi redbullvodka mer plus (eller minus?) Sov någon timme och sedan hjälpte jag Annabelle lite i stallet. Ikväll anordnade jag lite midsommar firande här på Schafhof, vi dansade kring midsommarstången, sjöng smågrodorna, hade min fantastiska lekar och skrattade så vi fick ont i magen. Alla verkade uppskatta det, speciellt roligt var tampongen i flaskan och Matthias, ack min själ vilken syn, haha! Nu är jag en snabbis hos Anna, ska nog börja dra mig hemåt, är lite småtrött ändå.


Annars har jag fått en hemsk nyhet. Min Annabelle kommer inte finnas kvar här efter Augusti månad, vem ska jag nu umgås med i stallet. Alla bara försvinner...
Hård vändingar ger en ett hårt skal, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0