alltsa för att vara helt ärliga,

Här sitter man, mandag kväll, framför datorn i kökets kontor. Bör nog börja dra mig hemat snart för annars far jag väl skäll eller nagot at det hallet, vem vet. Sedan har nagot som är ganska komiskt har hänt, i fredags var det mest markant. Jag hade varit glad och hoppig hela dagen, Cora undrade vad för drog jag gick pa och om jag hade kvar nagot kunde hon fa det (typ) Dom inser inte att det är lättare att jobba med sprudlande energi och glädje! Iallafall, hon sa det minst 3 ganger under dagen, sedan helt oprovoserat kom även en av vara securitas vakter och sa samma (nästan edentiskt samma) sak till mig bara för att jag var glad och studsig. Komiskt? Jamenvisst!

Sa jag är konstant pa droger enligt dem, hög pa livet, vad mer kan man begära?
Det är jag i ett nötskal, möta livet med en klackspark!

Och annars vill jag inte aka hem fran tyskland inom den närmaste framtiden, semester javisst, men inte flytta tillbaka till sverige! Jag trivs, som guldfisken som simmade i sin glaspumla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guldfisken som simmade i sin glaspumla är väll inte så kul, däremot om guldfisken blir utsläppt ur glaspumla så kanske det blir kul, Alltså fri och lycklig ute i värden.

2009-06-30 @ 16:32:21
Postat av: Anonym

men guldfiskar har ju korttidsminne, vilket innebär att allt är lika spännande nästa sekund ;)

2009-06-30 @ 19:25:17
Postat av: Anonym

Kommentar till 2009-06-30 kl19:25:17

Man skall väll vara guldfisk för att förstå

2009-07-03 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0