dagens visa

Och nu började arbetsveckan, startade bra med att vi jobbade till atta och det hade blivit längre om inte Frun och Herrn erbjudit sig att ta min sista häst till boxen själva efter de ridit. Sen var det lite kaos pa eftermiddagen ocksa, frun red ingenting pa förmiddagen och pa em ville hon rida alla samt även visa tva nya för nagra bekanta som var pa besök och var eventuella köpare pa dem. Hon red Wami, jag gjorde iordning Wilma vilket sedan resulterade i att lastbilschaffisen som skulle ta lilla Wilma till typ en kiropraktor fyra timmar bort, kom för att hämta henne. Jag hade dock blivit informerad att hon skulle hämtas upp klockan 20.00 men inte det... Av med alla grejer, pa med "ut och aka" kittet och in i lastbilen. Lilla Wilma traskade lungt pa, lite ringrostig men söt som hon är följer hon som en valp. Sedan sprang man vidare in till stallet för andra hästar som skulle göras iordning, beundrade även de knoppar tva av kollegorna astakommit, blev jag imponerad? Nja, det vill jag inte pasta. FAR MAN VERKLIGEN KNOPPA SADÄR?! Jag blir nästan illa berörd... Okej, jag blir illa berörd.

Annars har jag fatt en angest attack idag när jag insag att det bar en TV mot min lägenhet. ehmm.. Jag hade inte städat och ack sa pinsamt. Jag madder verkligen daligt men de har inte sagt ngt men ända, förlat kära Bettina och Herr Stall, döm mig inte för en svag dag som denna... Jag brukar faktiskt städa det var bara sa att kläderna trivdes sa bra pa golvet sa jag inte ville flytta dem fran deras hemtrevliga plats.

OCH jag har fatt post idag, TACK mami! Alltid liak hoppig när post kommer, även om det ibland rakar vara sa att jag vet vad som är men ibland blir man ju överraskad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0