run to the hills, run for your life

Jag har dumdristig energi samtidigt som jag kanske skulle behöva krypa ner till kojs och lata musklerna vila lite. Ja, jag har varit pa löptur och insag efter löpturen att det blev en timmes(!) Ursäkta, hur orkade jag det ? Men ack som jag älskade det och andra andningen, sa otrolig känsla att jag skulle kunna dö. Och sitsupsen, plankan och allt annat jag hittade pa efterat, träning är sjukt farligt när man far smak för det! Dock att alla mina kläder var en nyans mörkare kanske vi inte talar sa extremt högt om.



Dock förstar jag inte ännu hur jag orkade en timmes löpning nonstop (okej gick typ tva minuter efter en seeeeg backe..) Jag är sma imponerad av mig själv och kommer förmodligen känna av det i kroppen imorgon, härligt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan nog nästan garantera att jag kommer vara där då :)

2009-07-14 @ 18:16:32
URL: http://mbjornfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0