its a beautiful day the sun is shining

Ibland börjar man undra vad man egentligen kastar iväg, hur idiotiskt det är men samtidigt kanske man maste titta efter vad man far ocksa? Jag vet inte, hej kaos liksom...
Annars kämpar jag pa här i sommarhettan, nämde jag att det varit 32 grader i skuggan och jag har sammanlagt gatt med hästar tillsammans i fyra timmar i SOLEN? Galoppbanan är allt bra härlig, man blir förälskad.. Men efter jag ridit Witzbold idag fick jag världens fobi mot tajta ridbyxor o jeans sa jag sprang till lägenheten och hämtade kjolen, oh vilken känsla det var! Hade kunnat ga med hästar hela dagen just för den känslan - helt gudomligt! Och ack vilka snövita ben jag haver! För att göra er dag kan jag berätta om var byggplats ocksa, det är ju varmt för dem att jobba ocksa och tyvärr har vi inga snygga byggarbetare att vila ögonen pa, det är snarare "obs tittade jag at det haller, nej sa var det inte jag tittar in i väggen istället för att slippa fa mardrömmar" alltsa inte precis drömprinsar som tar av sig kläderna. Bade jag och Annabelle blev totaläcklade och funderade skarpt pa att lägga in ett förslag om casting för byggjobbare till frau Linsenhoff - menar vill hon verkligen att vi ska ha men för livet? Jag och Annabelle anmäler oss som frivilliga domare!

Och här ska jag väl lägga in ett tack till Emelie som skrev ett inlägg om mig i hennes blogg (efter jag nämt att jag är bortglömd i tyskland...) Tur att hon tänker pa mina känslor, hihi.
Nej nu ska jag bomba Anna med phonecall och sen fundera hur jag ska fa min lägenhet att städa sig själv, tror nästan det blir ett evighetsprojekt att fundera ut men man maste ju börja nagon gang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0