roadtrippppen

Roadtripp ala Germany avklarat!
Med en audio cab och en underbar Anna.

Sa igar kväll rattade vi in bilen mot Köln och kära gamla chefens Johans nya ställe. Hans grind in och alle slar schafhofs med hästlängder, sorry linsenhoff/rath, men sanningen är hard! Hej alla 200ars gamla träd som prydde uppfarten. Där blev det middag och tyska snack, kändes sa otroligt härligt att ateruppleva team sweden igen. Fan vad roligt vi haft ihop ända!
Och sa imorse körde vi ytterligare tva timmar för att ta oss till ett annat stället. Det var väldigt hemtrevligt  där, tror det är ett kanon ställe. Samtidigt som jag är sa otroligt glad sa är jag ända som otroligt sorgsen. Jobbig kombo men jag berättar senare vad allt handlar om. Kan vara en dum idé att ta upp allt nu. Sedan väntade en fyra timmars lang färd hemat, rakade visst somna och aj vad ont i nacken jag fick av det. Inte sova i bilen ellinor, dum idé! (dels daligt sällskap..)
Är iallafall hemma nu, hur känns det? Jo, precis som att helgen har gatt alldelens för fort och nästa helg jobbar jag, lucky me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0