citat från Anna om MacDreamy; "jag tror han älskar mig, vi har inte bara träffats ännu"

JAG DÖR! Mina och Annas videos slår allt, hahahaa. Och det bästa är att en av dem har jag ingen som helst aning när hon spelat in, det vet inte hon heller, men det är på LIVING för det skriker hon högt rakt ut under filmen. Haha. Och på fredag är det Annas sista dag i Hessen, min Annibanni - how will i survive without you?!

Men nu ska jag njuta i fulla drag med min svenska, hon packar och jag har lust att slita av henne alla grejer, kidnappa henne och låsa in henne i min lägenhet. Hon kan ju faktiskt kolla Grey's hela dagarnahos mig, oder?! Vad mer kan man begära än MacDreamy, ANNA?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0