Bye bye my sweet baby boy

Nu är inte min kära söta Faszinato kvar längre pa Schafhof, han ska prova lyckan pa annat ställe när de tyckte att vi kanske hade lite väl mycket hästar samt att han var av den mindre storleken. Tog en hejda promenad med honom igar, min snutteplutti, vi myste efterat, han pa min axel och mina pussar. Min lilla Fuzzybuzz som ingen gillade när jag kom till Schafhof, alla tyckte han var trögfattad och dum men jag föll nog för honom. Som vi kämpat med skritten och longeringen, galoppbanan och uppförandet - det var mitt lilla barn pa tre ar det och nu är han borta...
Efter jag lastat honom pa lastbilen, pussat hejda gick jag raka vägen till stallet igen. Bita ihop kallas det, trodde faktiskt inte att jag skulle reagera sa starkt att han akte men ack en flickans känslor är okontrollerbara förutom da att jag är rätt duktig pa att trycka tillbaka tarar när jag vill - idag var en san dag...

Darling, i will miss you...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack. Jag tror du behöver en du med....



KRAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM

2009-07-10 @ 12:52:17
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och det var nog inte första gången du gjorde det gumman... Och man vänjer sig aldrig.

2009-07-10 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0