tuesday

Jag har funnit Maria Eriksson kopia! De ni, trodde ni inte fanns i tyskland. Men seriöst de har samma leende, kindben, uttrycksätt med mera, nästan lite kusligt.. Janice heter hon förrsten, tvillingen till Maria.


På tal på Maria, fick tre bilder idag på mailen på världens bästate hästar, hejhoppsan där kom tårarna fram. Shit vad jag saknar dem när jag får en tyst stund såhär. Försöker fribilt förtränga det eftersom det är ganska jobbigt att tänka på för det ena leder till det andra och så sitter jag och gråter som en femåring som tappat sitt älskade mjukisdjur som betydde världen för henne. Nej förtrännga är ett bra ord, eller kanske stänga in vissa känslor iallafall. Förtränga är svårt, älskade minniemuu, dig kan jag aldrig få bort från näthinnan.
Iallafall Tack maria för bilderna!


Ska se om det blir att handla idag, sedan tjorva med skype igen idag. Livet är en fest!
Förövrigt kära läsare så har Ellinor Carlsson blitt mästerkock! Yeah, tror ni mig när jag säger så ? hihi.

Puss J

Kommentarer
Postat av: Ellinor

inlägg: det var maria nilsson som skickade bilderna :P

2009-01-20 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0