this shit i like

känns som att detta ändå är rätt, jag vill verkligen hålla på med dessa djur på heltid. Jag vill lära mig rida, men det är som ändå tungt eftersom jag saknr er där hemma väldigt mycket, speciellt jonathan o minnie. Men de som inte dödar härdar! Försöker jag iallafall intala mig. Fan vad det var jobbigt att säga hejdå till jonathan, ville att minuterna skulle gå så förbaskat fort. Jag saknar dig Jonathan Ahlström! Jätte jätte mycket! Aldrig har flygresan till stockholm varit så lång, trodde aldrig den skulle ta slut alltså.. En sak som är lite halvskönt är att det finns alltid något att göra här under dagtid som jag jobbar, det är ju inte lika jobbigt när jag väl jobbar och är i stallet för då är det hästar till 100procent, hinner inte tänka då. Det är nu, när dagen har tagit slut som alla tankar kommer. Låg vaken till tre i natt, när jag väl somnade vaknade jag en gång i kvarten, upp till halv sju och sedan har dagen fortsatt..
Tur att anna finns så jag får låna hennes dator när jag inte fått igång internet än. Kan iaf skriva ngt då.

Nämen nu ska jag fundera ut lite om tyskland som är mitt hem de närmaste månaderna.

En stor plöt kyss till Jonathan!
och Minnie, dagny o alla andra som tar åt sig.
(Fast jonathans är mest intensiv och passionerad!)

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du är så himla söt! Du får massa Kyssar tillbaka! ;)

2009-01-13 @ 22:57:17
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas du har de bra i Tyskland nu gummsan! :)

2009-01-14 @ 12:04:25
URL: http://pernilla.stromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0