the real boss has spoken

Ja, idag hade vi möte med högsta hönset, vår miljadär till chef som kommer o tittar in då och då. Mötet idag bestod om att alltid tänka på kunden, deras behov, vårt bemötande till dem osv. Sedan kom han till punkten, alla ska prata tyska när kunden är i närheten. Ingen svenska för kunden kan uppleva att vi som "baktalar dem" eftersom de inte förstår vårt språk. Jamenvisst, underbart! Då sa Fenja att Elli inte kan tyska än, då frågade han hur jag ska lära mig det tyska språket som är allsmäktigt? Tjaa, nu blir det att hårdplugga! Jag kan iallafall säga dörr fri, tack o "bitte" samt någon svordom på tyska, det är iallafall en början.

Förövigit så har jag städat lägenheten, tittat på bilderna Jonathan skickat, saknar honom, tänkt på mina pollapuus, lyssnat på musik, diskat o nu tänkte jag duscha för att göra pricken över i:et. Vad som sen händer ser vi då :)

Chaao! 
& Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0