push it back

Det är ett x antal gånger jag har pressat tillbaka tårarna de senaste dygnen. Varför? För det känns lättare. Iallafall just nu, imorgon kommer jag falla rejällt många tårar. Hur ska jag bara lämna Minnie, Dagny, Jonathan o alla andra nära och kära guldklimpar?! Det har jag inte förstått själv än, kommer bli så jäkla tungt. Riktigt jätte tungt!
Läste lite iboken jag fick igår, alla som var på middagen hade skrivit en liten rad, hello tears i said. Fy fasiken, nu är bäst! Jag uppskattar er till tusen, tro aldrig något annat! Förövrigt var alla super snygga i rockabilly klädsel, förhoppningsvist så får jag kanske någon bild av någon snart som jag kan lägga upp? :) Shit alltså, Jonte var nog snyggast trots allt! hihi.

Är måttligt trött, festen tog slut fem, hade alltså varit upp i 22timmar, sen upp till tio för att städa lokalen, fixa hästar, mat i siknäs, mer hästar, packa åt mig själv, mer hästar, betala räkningar med mera. Dagen har kännts lite småtung men kommer nog måsta vara uppe en stund i kväll också. Sova kan man göra sen.


Anna, imorgon cirka klockan sju!
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0