life-hurts

Idag upptäckte jag verkligen hur ont min bula i huvudet, som jag införskaffade mig igår, gör. Känns som att ett horn växer för kung och fosterland. Inte så där jätte skönt så jag undviker att pilla o ta där. Dumt att slå i huvudet i trappen i sadelkammarens vassa kanter. Lite stress kan göra mycket..
Idag har jag för övrigt ridit en ponny, coccolino, hur cool som helst. Kändes komiskt att sitta där minst av alla med ben som går hundranittio jämnförelse med hästarnas. Inte för att tala om galoppen, så sött! Satt och smålog öfr mig själv hela tiden, tänkt den tiden man hade en ponny, en Denice. Världens bästa. Shit vilka minnen, men Denice hade inte den riktiga ponnytraven men ändå. Nostalgi här ja!

Annars har jag och Anna städat lite i "tvätt"stugan, vilka finfina idéer vi har och inte på tal om fantasier. Men det delar vi inte med oss om. hihi. Nu ska vi och handla. Laddar hem film också, ska dra över de till USB minnet sen så datorn inte kraschar! Vill hitta lite musik också, inte lite förresten utan en hel del.
Nej nu ska vi inte skriva oss till dödagar, puss till jonathan och Puss till livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0