in love

Detta är in love, "mimmi", femåring som verkligen förtjänar sitt namn. Intressant häst att rida och bred personlighet. Sprättig o kanske lite tittig när hon kommer ut i den stora världen, hon ser då allt! Men söt, ack så söt. Jag som inte gillar skimmlar (orsak: man ser alla smutsfläckar!) Men mimmi är mysig och som anna sa innan jag fick rida henne första gången "det här är en häst jag tror du kommer gilla", och visst gillar jag henne. Stonstonstoston. hihi.







För den som undrar så har jag inte fått igång mitt internet samt så vet jag inte om det är mig det är fel på eller om annas dator verkligen inte vill starta msn för mig, det går verkligen inte igång! Slår dock vad om när Anna kommer o trycker på en knapp kommer allt fungera, skulle inte förvåna mig! Men jag får inte gång msn iallafall, typiskt!!

Saknar din varma kropp när jag ska krypa under täcket, inge vidare alls att sova själv. Trodde inte det skulle vara så svårt, jag saknar dig! I want to feel your heat and to caress you cheek, that wolud bee a dream*
PS. Jag har lärt mig nåt mer tyska ord idag, kan också bero på att halva stallet ser det som deras uppgift att lära mig tyska, hihi. Snart kommerbrytningen ;)
PUSS!








Kommentarer
Postat av: Moa

Fin häst! Miss you!

2009-01-14 @ 19:33:58
URL: http://moalygren.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Haha jag sa ju att du skulle få brytning och nu har du varit två dagar och redan börjat få brytning ;) Vad bra att höra att du trivs älskling, det gör det hela lite lättare =)PUSS!

2009-01-14 @ 22:50:06
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/
Postat av: simon

Saknar du inte mig din lilla apa.. :(

2009-01-14 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0