if you want to close in the sun into a box, how do you do?

Det är väl ungefär så det känns, hur fasiken ska jag få med allt i dessa pytte väskor som endast får väga tjugo kilo?! Denna maxvikt var verkligen inte planerat för mig, skulle helst av allt vilja ha minst typ femtio kg. Men nu måste jag kämpa så det blir tjugo, orkar inte betala för lite övervikt, kommer ändå åka på det sneare i livet så jag anser att jag kan vänta. Mest logiskt vore ju att folk över 18 iallafall fick ta med sin "tjänstevikt" alltså vad man själv väger i kg, dock skulle jag be någon annan stå för mig så det blev lite extra vikt, bra idé sherlock! Nej ack, jag har ångest!


Kommentarer
Postat av: Anna

I lule är de rätt snälla i incheckningen, 23 kg är inte heller nån fara och ta med dig en liten väska som handbagage, (din organea hade jag som handbagage). Ihh, det ska bli så kul! och glöm inte mössan!

2009-01-09 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0