hard work work

Hej, jag har hemlängtan efter mina hjärtegull. Därför ska jag duscha nu för då märks det ingen skillnad vad som är vatten och vad som är tårar. Och så brukar man alltid känna sig lite bättre efteråt..
Men happy face, jag får ju se hästar hela dagarna. Plus att det regnar här, det är ju helnajs!!

Ta inte vår fux, snälla.. Då blir vi ännu mer ledsna.
PS. Jag vill verkligen lära mig rida! Få snygga sitsen, effektiva hjälperna, känslan, tekniken, blicken samt så vill jag vara tysktalande. Så snälla ta inte den fina hingsten!

Kommentarer
Postat av: Jonathan Ahlström

Du får inte bli kvar allt för länge bara! Då blir det ännu jobbigare än vad det är! Puss!

2009-01-24 @ 00:25:36
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0