finally!

Har jag fått nedladdat skype, lyckan är gjord!! Känns som att iallafall kan jag vara lite nöjd med vad jag åstakommit, how najs. Nämen annars fick vi vår lön idag, inte mycket att sitta o hurra över men räcker till mat. Ridkunskaperna är ju ovärdeliga så där finns ingen prislapp. När jag tänker efter så är jag faktiskt ganska så pömsig som Jonathan säger, skulle lätt kunna lägga mig på sängen o somna direkt typ. Har förövrigt helgen vilket innebär att fodra kraft tre ggr/dag, inte värst ansträngande men det är min uppgift, skulle dock gärna ha sett en låång härlig sovmorgon. Men man kan alltid gå o lägga sig efter man fodrat alla 95hästar typ. Kan ni egentligen förstå vilket hästparadis detta är? Menar visst alla är väl inte dunderstjärnor men ändå. Här finns cirka 95 hästar och jag bor på gaveln på ett av stallen. Vi har en OS häst, gamla grand prix hästar, häst som johan säger är bland de bästa han suttit på, funa unghästar med mera. This is life!

Men jag saknar er där hemma något så fruktansvärt, det gör ont som Lena Ph sa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wonderful! Då kanske man kan höra din röst snart också, den var ett bra tag sen man hört. Lilla kakmonster, det är så kul att läsa om ditt andra liv där nere. Enjoy!



Miss ya <3

2009-01-31 @ 00:35:08
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: mie

Sugen på ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html

2009-01-31 @ 00:38:25
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0