today is the day that Anna goes home, home to sweden

Här sitter jag, i Tyskland, utan min "flickvän" och greysberoende Anna. Hejhopp, Ellinor har hemlägntan så det sjunger om det! Anna bör väl vara på planet mot Luleå snart, hon ska hem. En hel vecka och det är underbart att jag kan så mycket tyska och har så många kontakter här, helt sjukt. Detta innebär att jag får massa mer tid att ha till tankar, som att jag behövde det. Jag gillar att slippa undan dem och det är därför Anna alltid har besökt av mig på kvällarna. 
Men jag kan trösta mig med att se lipstick jungle, more lipstick jungle to the people! Faktiskt över förväntan var denna serie, Simon, snälla skicka mera mera mera :) Fast serien gör så man saknar sin pojkvän rätt friskt, ganska extremt mycket faktiskt.

Tur som är gillar jag iallafall mitt jobb, dessa fantastiska varelser! Som sagt har ju alltid hästarna där ute jag kan mysa ner med och jag har lovat Anna att ta väl hand om dem - vilket jag gjort oavsett. Kommer bli en del mystimmar denna vecka känner jag på mig. Och massa telefonsamtal till mitt tyska nummer önskas ja tack.

Till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=iAZhTHPgIZI

PS, måste prata med Emelie hur man gjorde med att få upp youtube rutan, är helt värdekass på det..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan hjälpa dig redan nu;



Du kopierar texten som vanligt från den lilla rutan på youtube (inte adressfältet) och sen går du in i din blogg, trycker på knappen i verktygsfältet som heter "HTML" lägger in länkens adressgrejsimojs och spara, sen ska den poppa upp i inlägget.



Eftersom du säkert kliar dig i huvudet och stönar lite åt mig så där som du brukar göra när jag är dålig på att förklara kan du kika förbi på www.designadinblogg.se



PUSS

2009-02-23 @ 08:42:27
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0