hjärngympa!

Eftersom jag har så extremt mycket att göra just nu, väntar på att Annabel ska komma så vi kan fara to tha sushi place! Kan väl också berätta att hästar är otroligt söta när de drömmer. Gjorde iordning en häst i boxen idag (tog av bandage) och så hör jag att det gnäggar, konstant. Så jag ställer mig upp och kikar över till boxgrannen som ligger ner gnäggar, viftar på svansen (jag vet hundar viftar på svansen men hästen gjorde faktiskt det) samt hade ansiktsrörelser. Hur sött som helst och gott verkade han sova, undra vad han drömde? :)

Eftersom jag har så mycket att göra jusyt nu kan jag väl göra utmaningen jag blev utmanad på, pust! 


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!. 


Vad heter du?: Ellinor
2. Ett ord på fyra bokstäver: ekot
3. Flicknamn: Elvira
4. Pojknamn: Emil
5. Yrke : Enhetschef
6. Färg: eldrött
7. Klädesplagg: Ett par sockar (vad finns egentligen på E?)
8. Mat: Enoki (en svaaaamp)
9. Sak i badrummet: Elaka bakterier
10. Plats/stad: Ecuador
11. En orsak att vara sen:  En sak i taget
12. Något man skriker: EEEEHH
13. Film: E.T (phone home!)
14. Något man dricker: espresso
15. Band: Electric Banana band!
16. Djur: Elefant
17. Gatunamn: Enbärsvägen
18. Bil: E-bil
19. Sång: Eleanor put your boots on
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Entertainment, yeah!


Eftersom jag vet att jag har trogna läsare så utmanar jag 
EMELIE
LIS
JONATHAN
ANNA T

Ha så kul! :P



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Men det står ju att man ska utmana 5 och jag har inte ens 5 läsare, och du utmanade ju bara 4 :P

2009-02-27 @ 21:46:17
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/
Postat av: Carin

I'm so not jealous! ..hrm.

2009-02-28 @ 10:23:28
URL: http://carinavnorrland.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det skulle vara hur kul som helst att hälsa på dig i tyskland och se hur du har det! Just nu finns det varken ekonomi eller tid till det, darn it! Saknar dig ärtan ;)



Pussens

2009-02-28 @ 11:38:48
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0