ten points for sweden!

Idag har tyskarna tävlat mot svensken, vem som kunde sopa stallgången söligast alltså motsattsen till snabbast. Jag förlorade stort. Två tyskar börjar innan med att sopa, jag sopar gången in till ridhuset efter de startat och sedan tar jag andra stallgången. Jag var klar innan dem, oddset? Jag är svensk. 

Annars så har jag lånat annas lägenhet för kvällen (känns odd att vara här utan henne..) men mitt internet har total lagt av hos mig och jag fick krupp att inte göra någonting. Stökade på i stallet till kvart över sju, pillade och petade på saker jag kom åt. Insåg sedan att jag kanske hade ett litet knorr i magen så jag gick till mig. Där möttes jag av att min inneboende höll på flytta ut, HURRA! Min lägenhet kommer snart lukta fräscht. Stolpskott som Johan säger, inte jag! Min middag: välförtjänad glass!
Förövrigt höll väl både jag och Johan på att glömma att det fanns en häst vid namn Clausi idag, men han blev iallafall riden för Johan har lite fler hjärnceller än jag som tur är. Har tydligen en ny häst istallet också, han heter "so wath" (Johan staving på tavlan på "so what" som är Janice häst som har stått här ett tag, som sagt Johan rockat fett på engelska!  ;D) 
Däremot så kom en nyhet att kvinnan som redan har fyra hästar (samtliga i beritt) ska få en ny på prov, han hon den det kommer imorgon. Hopp dressyr pferd till hennes son som älskar att rida sin ponny därför är han bara typ en gång i veckan och rider för Anna lektion. Thats nice, mommy so nice. Vill ni dela med er om pengarna? Jag tar gärna emot!

Nu ska jag smaska på mer glass tror jag. Tjing pling.



Kommentarer
Postat av: Anna

SKA JAG FÅ EN NY HÄST! OHHHH! HOPPAS!!! Men fan om kärringen ger den i beritt åt johan, than i hate her, (som om jag inte gjorde det innan). Vad händer med Coco förresten? Har du fått pröva min bästa häst än? hihi. ANSWER!

2009-02-25 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0