postman to hofgut liederbach

Man får inte springa i stall men idag bröst jag den regeln lite därför Anna ropade "Elli" och så visade hon ett paket. Glädjen rusade och jag idiotlog. Jag var tvungen att spring, jag kunde inte stoppa mitt iver. Jag visste att det var från min kära, en mobil skulle finnas där i men vad mer ? Slet upp det, fick kort, brev, nagelfil, DUMLEGODIS (!) och en film "freedom writers" med Macdreamy. Anna fattade inte först att det var han men när hon gjorde det, tja räkna ut reaktionen på en som blivit enn hyperfans av Greys ? Tänkte väl det, hihi. 

Tack min älskling, det var underbart!
Och jag älskar varkligen att få brev och post, finns det något bättre?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0