money money money must be funny, in a rich mans world

Idag har vi upplevt ett köpcemtrum, återigen och det är inte alltid positivt. Men en ridtröja rikare vilket var ett måste, man fattar inte hur mkt ridkläder man egentligen måste ha för att överleva att jobba med hästar sju dagar i veckan. Det är ju inte så att de är skinande rena och luktar gott efter några ansträngande arbetsdagar. Måste inskaffa ridstrumpor också, roligt att shoppa in.. 


Vill ni veta något kul? Jag har fått brev idag, från min bästaste pojkvän. Jag älskar brev, blir som ett barn på julafton och måste dela med mig till alla (alltså endast Anna som förstår mitt språk samt det är hon jag umgås med på fritiden - stå ut!) om vad jag fått och lyckas babblar på i ytterligare en kvart eller så. Thats called happiness. Tack Jonathan, du gjorde pricken över i et idag!

Plus att Anna åker hem imorgon, buuu och bläää för henne. Vad har Sverige som inte Tyskland inte har? Förutom nära o kära, kärlek, trygghet, gemenskap, trevliga männskor, ett språk man förstår, fjällräven dunjacka, snö med mera? Ja just det, ett noll till Sverige..

PS, känner något sif motiverad att lägga in sisådär tiotusen extra på mitt konto? Det vore för en god gärning och jag lovar att ni får fina födelsedagspresenter då. Vänligen gör detta, mitt kontonummer går att be om via mail, telesamtal ellr dylikt. Skadar inte om ni vill vara generösa o lägga in mer än tio tusen, Tack på förhand!



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Varsågod älskling! Hoppas du har det mesta du behöver nu! Hade jag haft pengar hade jag gjort det!



Puss på dig!

2009-02-22 @ 17:20:56
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0